Μετάφραση

HelpText



Μεγέθυνση (Zoom-In): Ctrl + , Σμίκρυνση (Zoom-Out): Ctrl - , Επαναφορά (1:1): Ctrl 0 . Καλύτερη απεικόνιση με: Chrome, Firefox, Maxthon, Opera, Safari.

Επιστροφή


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα > Σελίδα Αναρτήσεων.

news

25 Δεκ 2010

ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΊΣ ΈΞΥΠΝΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ



Για να μεγαλώσω σωστά χρειάζομαι και το παιχνίδι !
  1. Θέλω να διαλέγουμε μαζί τα παραμύθια από το βιβλιοπωλίο.
  2. Την Κυριακή δεν θέλω μόνο τηλεόραση και παιδική χαρά, θλεω μουσεία, εκδρομές και σινεμά !
  3. Θέλω να μου διαβάζεις πριν κοιμηθώ.
  4. Είμαι ξεχωριστός δεν μοιάζω με κανέναν.
  5. Θέλω λίγη ώρα μόνο για σένα και για μένα.
  6. Όταν σου μιλάω, μου αρέσει να με ακούς με προσοχή.
  7. Άσε με να κάνω λάθη... μαθαίνω απο αυτά !
  8. Θέλω να κρατάς τα μυστικά μου.
  9. Μου αρέσει να μου λες ΜΠΡΆΒΟ όταν το αξίζω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τα σχόλιά σας εδώ...