Μετάφραση

HelpText



Μεγέθυνση (Zoom-In): Ctrl + , Σμίκρυνση (Zoom-Out): Ctrl - , Επαναφορά (1:1): Ctrl 0 . Καλύτερη απεικόνιση με: Chrome, Firefox, Maxthon, Opera, Safari.

Επιστροφή


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα > Σελίδα Αναρτήσεων.

news

24 Ιαν 2011

Αινίγματα




Από μητέρα κόκκινη
γεννιέμαι παιδί μαύρο
φτερά δεν έχω μα πετώ
τα σύγνεφα για να βρω
Ο ΚΑΠΝΟΣ

Ψηλός - ψηλός καλόγερος
και κόκαλα δεν έχει
ΚΑΠΝΟΣ

Χίλιοι μύριοι καλογέροι
σ’ ένα ράσο τυλιγμένοι
ΚΡΕΜΜΥΔΙ

Το λύνεις στέκεται
το δένεις περπατάει
ΠΑΠΟΥΤΣΙ

Όταν βλέπω δεν το βλέπω
και το βλέπω όταν δεν βλέπω
ΟΝΕΙΡΟ

Τρέχει... τρέχει πάει... πάει
και πίσω δεν κοιτάει
ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

Από πάνω σαν τηγάνι
από κάτω σαν μπαμπάκι
από πίσω σαν ψαλίδι
ΧΕΛΙΔΟΝΙ

Ήλιος δεν είμαι
ακτίνες έχω
πόδια δεν έχω κι’ όμως τρέχω
ΡΟΔΑ

Στέκομαι όταν στέκεσαι
κινούμαι όταν κινείσαι
αδύνατο να βρίσκομαι
όπου εσύ δεν είσαι
ΙΣΚΙΟΣ

Ποια λέξη έχει μόνο ένα γράμμα μέσα της
Ο ΦΑΚΕΛΟΣ

Ποιο φρούτο αναστενάζει για το λάδι
ΑΧΛΑΔΙ

Γύρω – γύρω κάγκελα
και μέσα η κόρη κελαϊδεί
ΓΛΩΣΣΑ

Νερό με γεννά
ήλιος με θρέφει,
βασιλιάδες και φτωχοί όλοι με τιμούν
μα σαν δω τη μάνα μου πέφτω και πεθαίνω
ΑΛΑΤΙ


Πηγή: Παιδικά Τραγούδια.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τα σχόλιά σας εδώ...