<Όχι μόνον εικόνα>
Στόχος: Να διαπιστώσουν ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τις περισσότερες φορές διηγούνται νοηματικά ολοκληρωμένες ιστορίες.
Ηλικία 6+
Οι περισσότερες διαφημίσεις είναι πολύ μικρές ταινίες, οι οποίες μας διηγούνται μια ιστορία με λίγα λόγια και πολλές εικόνες.
Αφού προβάλλουμε στα παιδιά 2-3 φορές το ίδιο διαφημιστικό μήνυμα τους ζητάμε να γράψουν ή να πουν με λόγια την ιστορία. Τους ενθαρρύνουμε να μιλήσουν και για στοιχεία, τα οποία δεν είναι αναγνώσιμα με την πρώτη ματιά. Μπορούμε να δουλέψουμε και σε ομάδες ώστε να συμμετέχουν και οι μαθητές που έχουν δυσκολίες στο λόγο.
<Ντετέκτιβ διαφημίσεων>
Στόχος: Να γίνουν ικανά να αναγνωρίζουν την έμμεση διαφήμιση.
Ηλικία 9+
Οι πιο κατάλληλες εκπομπές για να μιλήσουμε για την “έμμεση διαφήμιση” είναι οι εκπομπές που προβάλλονται στην πρωινή ζώνη ή ακόμη και οι ειδήσεις. Επίσης, κατάλληλες είναι και οι διαφημίσεις οι οποίες έχουν την μορφή συνέντευξης συνήθως από κάποιον γνωστό παρουσιαστή.
Προβάλλουμε ένα μαγνητοσκοπημένο απόσπασμα από μια πρωινή εκπομπή διάρκειας περίπου 15-20 λεπτών.
Καλούμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τις κρυμμένες διαφημίσεις. Τους βοηθάμε να σκεφτούν με κατάλληλες ερωτήσεις. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με διάφορα έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες).
Συνεχίζεται...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε τα σχόλιά σας εδώ...