Μετάφραση

HelpText



Μεγέθυνση (Zoom-In): Ctrl + , Σμίκρυνση (Zoom-Out): Ctrl - , Επαναφορά (1:1): Ctrl 0 . Καλύτερη απεικόνιση με: Chrome, Firefox, Maxthon, Opera, Safari.

Επιστροφή


Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα > Σελίδα Αναρτήσεων.

news

12 Μαρ 2011

Αλφαβητισμός Στα Μ.Μ.Ε. (1ο Μέρος)


Και τώρα... διαφημίσεις!
Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι η διαφήμιση κατακλύζει την ζωή μας. Τα μηνύματα της αφορούν όλες τις ηλικιακές ομάδες και όλα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που μπορούν <καταναλωθούν>, ενώ τελευταία παρουσιάζονται και κάποιες <κοινωνικές προσφορές> που δεν αφορούν ορισμένα προϊόντα άλλα προβάλλουν θετικές τάσεις. Αυτή η διαπίστωση καθώς και τα νούμερα που δηλώνουν τον αριθμό των διαφημίσεων που βλέπει ένα παιδί ετησίως (περίπου 15000 διαφημιστικά μηνύματα), μας δείχνει πόσο σημαντικό είναι να ασχοληθούμε με αυτή.
Δραστηριότητες
1. < Πόσες διαφημίσεις; >
Στόχος : Να μετρήσουν το χρόνο που καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις στην αγαπημένη τους εκπομπή ή σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική ζώνη.
Ηλικία : 8+
Μαγνητοσκοπούμε στο βίντεο και βλέπουμε όλοι μαζί μια συγκεκριμένη εκπομπή την οποία ο δάσκαλος έχει δει προηγουμένως. Δημιουργούνται τέσσερις ομάδες παιδιών.
Στην διάρκεια της προβολής τους ζητούμε να κάνουν τα εξής:
Η 1η ομάδα γράφει την ώρα έναρξης και την ώρα λήξης της εκπομπής.
Η 2η ομάδα καταγράφει τις διακοπές που γίνονται για διαφημίσεις (τα μικρότερα παιδιά μετρούν πόσες φορές έγιναν διακοπές για διαφημίσεις ενώ τα μεγαλύτερα μπορούν να χρονομετρήσουν τις διακοπές και στο τέλος να βρουν πόσο τοις εκατό του χρόνου τις συγκεκριμένης εκπομπής αφιερώθηκε σε διαφημίσεις).
Η 3η ομάδα μετράει τα διαφημιστικά μηνύματα κάθε διακοπής ενώ η 4η μπορεί να καταγράψει το είδος των προϊόντων που διαφημίζονται.
Συλλέγουμε τα δεδομένα και καλούμε τα παιδιά να διατυπώσουν συμπεράσματα που έχουν σχέση με τον τηλεοπτικό χρόνο που καταλαμβάνουν οι διαφημίσεις καθώς και τα προϊόντα που διαφημίζονται σε σχέση με την ζώνη προβολής της συγκεκριμένης εκπομπής (παιδική εκπομπή-προϊόντα για μεγάλους).
Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα αποτελέσματα της 2ης ομάδας και να προτείνουμε στα παιδιά να υπολογίσουν τον αριθμό των διαφημιστικών μηνυμάτων που βλέπουν σε μια εβδομάδα, σε ένα μήνα ή ένα χρόνο κάνοντας τους απαραίτητους πολλαπλασιασμούς. Οι αριθμοί θα τους εντυπωσιάσουν.  
Συνεχίζεται...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τα σχόλιά σας εδώ...